tirsdag 20. januar 2009

It's time for change!

“The question we ask today is not whether our government
is too big or too small, but whether it works.”

Idag fikk millioner av mennesker med seg et historisk øyeblikk. Alle verdens øyne ble rettet mot Capitol Hill, og innsettingen av USA's nye president: Barack H. Obama. Som trofast Amerikavenn var også mine øyne rettet mot Tv-skjermen. Eg håper at Barack er forberedt på det som venter han i tiden fremover. "Da e skam å lova mykje, og eta lite" som mamma pleier å si.

No over til andre nyheter.

Eg har kjøpt meg nytt kamera. Eg har lenge gått rundt og tatt bilder med en sliten Sony Ericsson, men no er den tiden forbi. Det blir betraktelig bedre bilder med et Nikon D60 speilreflekskamera. Muligens blir det endel eksperimentering utover våren.

Kamera med eiger

Eg har og fått meg en trådløs ruter, så no slipper eg å drasse på en ledning hver gang eg skal bruke laptopen til noe fornuftig. Muligheten med å streame musikk fra pcen og til mp3-spilleren skal no tas i bruk. Heldigvis har ruteren 11 års garanti. Eg ser det som høyst usannsynlig at en 11 år gammel ruter vil være kompatibel med nyere hardware, men vi får bare håpe på det beste (eller... ;) )

Bra garanti

1 kommentar:

Ingar T. Hauge sa...

Yay, da er fotografen Frank klar for Japantur, som er om ca ni uker:-)